Koopkrachtplakkaat

EnergieplakkaatC

173646265 10222054268599783 1356797931624160070 n

Delen van artikels

Dit jaar heb ik (Andy Vermaut) me als vrijwilliger opgegeven voor een internationaal project georganiseerd door de Belgische NGO Quinoa, die solidariteits- en wereldburgerschapszin promoot. Het project zal worden uitgevoerd in samenwerking met de Nepalese NGO CWIN (Child Workers in Nepal Concerned Center), Quinoa's partner voor meer dan 25 jaar.
Dit project kadert in de strijd voor de bevordering van kinderrechten en tegen de uitbuiting van kinderarbeid in Nepal.

Samen met een groep vrijwilligers vertrek ik in augustus 2019 met mijn dochter naar Nepal. Gedurende het hele verblijf staan we onder toezicht van het CWIN.
Het doel van het project is om de moeilijke omstandigheden, waarin kinderen in Nepal zich bevinden, te ontdekken en beter te begrijpen. Daarnaast zullen we de acties en het functioneren van CWIN ontdekken alsook de uitdagingen van een dergelijke NGO in NEPAL trachten te begrijpen. In ruil daarvoor geniet ook de Nepalese NGO ook van onze aanwezigheid. Wij zullen o. a. kinderanimaties doen. Het zal meer een culturele uitwisseling zijn waardoor de strijd van het CWIN voor de rechten van het kind meer zichtbaarheid krijgt.

Om dit prachtige solidariteitsproject te kunnen uitvoeren in Nepal en om daarnaartoe te kunnen gaan, ben ik dus volledig verantwoordelijk voor de kosten van de reis en het leven ter plaatse. En dit zowel voor mijn dochter als voor mezelf.
Daarom ben ik bereid om uw hulp te vragen. In totaal heb ik €1600 nodig opdat mijn dochter en ik kunnen deelnemen aan dit prachtige solidariteitsproject.
Iedereen die een donatie doet, ontvangt van mij een ontvangstbewijs met vermelding van het bedrag van de betaling.

De betaling gebeurt op het volgende rekeningnummer Rekeningummer BE81 7310 1758 1324
Bic KREDBEBB met de vermelding van "Andy Vermaut Project NEPAL"

In het geval dat deze fondsenwerving meer oplevert dan het bedrag van €1600, verbind ik mij ertoe het overschot volledig over te maken naar Quinoa's rekening bestemd voor de fondsenwerving voor de lokale partner, CWIN.

Bij voorbaat dank voor uw vrijgevigheid.

Met vriendelijke groeten,

Andy Vermaut
+32499357495

Chers amis,

Cette année, je me suis lancé en tant que bénévole pour un projet international organisé par l'ONG belge Quinoa, qui fait de l'éducation à la citoyenneté mondiale et solidaire.
Le projet se déroulera en collaboration avec l'ONG népalaise, le CWIN (Child Workers in Nepal Concerned Center), partenaire de Quinoa depuis plus de 25 ans.
Il s'agit d'un projet de lutte pour la promotion des droits des enfants et contre l’exploitation de la main d’oeuvre enfantine au Népal.

Ensemble avec un groupe de volontaires, je pars avec ma fille en août 2019 au Népal. Durant l'ensemble du séjour, nous serons encadré par le CWIN.
L’objectif du projet est de découvrir et mieux comprendre les difficultés auxquels sont confrontés les enfants au Népal. En plus, nous découvrirons les actions et le fonctionnement du CWIN ainsi qu'on essayera de comprendre les enjeux d’une telle ONG au Népal. En retour, l’association népalaise bénéficie également de notre présence. Nous apportons une expérience différente pour les enfants recueillis, un échange culturel ainsi qu’une valorisation et une visibilité de leurs combats.

Et donc, afin de pouvoir réaliser ce beau projet solidaire et pour nous rendre au Népal je prend totalement en charge les frais relatifs au voyage ainsi qu'à la vie sur place. Et ceci pour ma fille ainsi que pour moi-même.
C'est pour cela que je veux bien faire appel à votre aide. Au total, j'ai besoin d'un montant de € 1600 afin que ma fille et moi puissions participer à ce beau projet solidaire.
Toute personne qui effectue un don recevra de ma part un reçu indiquant le montant du versement.

Le versement se fait sur le numéro de compte suivant BE81 7310 1758 1324 Bic KREDBEBB en mentionnant "Andy Vermaut Projet NEPAL"

Dans le cas où cette récolte de fonds apporterait plus que le montant de € 1600, je m'engage à verser tout le surplus sur le compte de Quinoa pour la récolte de fonds destinée au partenaire local, le CWIN.

Je vous remercie d'avance pour votre générosité.

Bien cordialement,

Andy VERMAUT
+32499357495